Pirkimo taisyklės

 

Šios Elektroninės prekybos taisyklės (toliau – Taisyklės) yra privaloma ir neatsiejama pirkimo - pardavimo sutarties, sudaromos tarp elektroninės parduotuvės www.urmo.lt (toliau – URMO.LT) ir Kliento dalis, supažindinančios su elektroninės parduotuvės prekių pirkimo - pardavimo sąlygomis bei nustatančios URMO.LT ir Kliento teises bei įsipareigojimus, susijusius su prekių pirkimu - pardavimu elektroninėje parduotuvėje.

 

 

I. Bendrosios nuostatos

 

1.1. Naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis turi teisę:

 

     1.1.1. veiksnūs fiziniai asmenys;

 

     1.1.2. nepilnamečiai nuo penkiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus tik turėdami tėvų, įtėvių arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai savarankiškai disponuojama savo uždarbiu ar stipendija;

 

     1.1.3. juridiniai asmenys;

 

     1.1.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.

 

1.2. Naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis gali ir užsiregistravę, ir neužsiregistravę Klientai.

 

1.3. Kliento pateikti asmens duomenys (vardas, pavardė, adresas, telefonas, el. pašto adresas) registruojantis elektroninėje parduotuvėje saugomi ir tvarkomi vadovaujantis 2003 m. sausio 21 d. Lietuvos Respublikos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu Nr. IX-1296 bei šių Taisyklių 1 Priede aprašyta „Privatumo politika“.

 

1.4. Elektroninės parduotuvės prekių kataloge nurodytos Prekių kainos, galioja tik perkant šias prekes elektroninėje parduotuvėje. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje yra nurodytos įskaičius PVM. Pristatymo kainos neįskaičiuotos ir nurodomos atskirai formuojant užsakymą. Pristatymo kaina Jums yra aiškiai nurodoma iki užsakymo patvirtinimo bei išskiriama pačiame užsakymo patvirtinime.

 

1.5. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp URMO.LT ir kliento laikoma sudaryta nuo to momento, kai Klientas elektroninėje parduotuvėje, suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“. Sutartis, elektroniniu būdu sudaryta tarp URMO.LT ir Kliento yra saugoma elektroninėje parduotuvėje.

 

1.6. URMO.LT apie pirkimo – pardavimo sutarties sudarymą informuoja Klientą išsiųsdama pranešimą kliento nurodytu el. pašto adresu.

 

 

II. Kliento TEISĖS IR PAREIGOS

 

2.1. Klientas gali pasirinkti ir užsisakyti bet kurią prekę iš elektroninės parduotuvės kataloguose pateikiamų prekių.

 

2.2. Klientas, naudodamasis URMO.LT elektroninės parduotuvės paslaugomis, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo sutarties taisyklėmis ir privalo jų laikytis.

 

2.3. Klientas elektroninės parduotuvės registracijos formoje ar prekių užsakymo formoje privalo pateikti išsamius ir teisingus duomenis. Jeigu bus pasikeitę Kliento asmens duomenys ir apie tai nebus informuota URMO.LT, visą dėl to kylančią nuostolių riziką perleista Klientui.

 

2.4. Klientas atsako už visus savo veiksmus, atliktus naudojantis elektronine parduotuve.

 

2.5. Klientui draudžiama naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis užsiregistravus keliais vardais.

 

2.6. Kad priimti užsakytas prekes Klientas privalo būti nurodytoje vietoje ir nurodytu laiku.

 

2.7. Klientas įsipareigoja saugoti ir neperduoti tretiesiems asmenims savo registracijos bei prisijungimo duomenų. Jeigu Klientas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant el.paštu informuoti URMO.LT, kuri neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus pasinaudojus Kliento prisijungimo duomenimis iki informavimo momento. Tokiu atveju URMO.LT turi teisę laikyti, kad veiksmus elektroninėje parduotuvėje atliko Klientas.

 

2.8. URMO.LT neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus, atliktus pasinaudojus Kliento bankininkystės sistema ir sudarytas pirkimo – pardavimo sutartis pasinaudojant elektroninės parduotuvės paslaugomis.

 

2.9. Kad pasiūlyti Klientui visavertes paslaugas URMO.LT svetainėje, klientas leidžia įrašyti savo kompiuteryje (įrenginyje) informaciją (slapukus, angl. "cookies"). Įrašyta informacija bus naudojama atpažindami Klientą, kaip ankstesnį svetainės naudotoją, renkant svetainės lankomumo statistiką. Klientas bet kada galite peržiūrėti, kokią informacija (slapukai) įrašomi, ir gali ištrinti dalį ar visus įrašytus slapukus. Taip pat klientas turite teisę nesutikti, kad būtų įrašoma ir naudojama informacija (slapukai) jo kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Klientui gali būti neprieinamos. Savo duotą sutikimą bet kada galės atšaukti ir pakeisti savo interneto naršyklės nustatymus.

 

 

III. URMO.LT teisės ir pareigos

 

3.1. Jeigu registracijos metu ar vėliau pateikiami melagingi, netikslūs, klaidinantys ar ne visi prašomi pateikti duomenys, arba Klientas nesilaiko kitų įsipareigojimų, numatytų šiose Taisyklėse, URMO.LT turi teisę nedelsiant panaikinti registraciją ir ištrinti Kliento duomenis arba apriboti Kliento teisę naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Už Kliento pateiktų neteisingų duomenų sukeltus padarinius atsakot tik pats Klientas.

 

3.2. URMO.LT pasilieka teisę, be išankstinio perspėjimo, sustabdyti arba nutraukti Kliento registraciją ir naudojimosi elektroninės parduotuvės paslaugomis, jei yra pagrindo manyti, kad Klientas užsiima neleistina veikla ar kitaip bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui arba stabiliam veikimui.

 

3.3. URMO.LT įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Klientui naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

 

3.4. Susidarius nenumatytoms aplinkybėms, negalėdama Klientui pristatyti jo užsakytos prekės URMO.LT įsipareigoja Klientui pasiūlyti analogišką prekę. Klientui atsisakius priimti prekės analogą, sumokėtus pinigus grąžinsime per 72 valandas, jeigu buvo padarytas išankstinį apmokėjimą.

 

 

IV. Atsiskaitymas už prekes

 

4.1. Už prekes Klientas gali atsiskaityti:

 

     4.1.1. išankstiniu banko pavedimu,

 

     4.1.2 grynaisiais pinigais, atvykus į URMO.LT biurą Kaune,

 

     4.1.4. grynaisiais pinigais prekę pristačiusiam kurjeriui. Kurjerių tarnybos didžiausia surenkama grynųjų pinigų suma yra 1000 €. Likusią dalį reiks pervesti bankiniu pavedimu. Kurjeriui grynųjų pinigų suma reikia turėti tikslią sumą - be grąžos;

 

     4.1.5. sudarant lizingo sutartį, naudojantis lizingo elektroninėmis sistemomis:

 

            - UAB „SB lizingas"

 

            - UAB „Mokilizingas”

 

 

V. Prekių pristatymas

 

5.1. Jei užsakytos prekės yra Lietuvoje esančiame sandėlyje, URMO.LT įsipareigoja po užsakymo patvirtinimo el.paštu ir Kliento apmokėjimo už prekes (išskyrus apmokant pagal šių Taisyklių 20.2, 20.3 punktus) pristatyti Klientui prekes per 3 (tris) darbo dienas (skaičiuojant nuo patvirtinimo iš banko gavimo) kliento užsakyme nurodytu adresu Lietuvos teritorijoje;

 

5.2. Jei užsakytos prekės yra užsienyje esančiame sandėlyje, URMO.LT įsipareigoja pristatyti po apmokėjimo Kliento užsakytas prekes per individualiai suderintą ir užsakymo patvirtinime nurodytą terminą;

 

5.3. Prekes pristatys URMO.LT įgaliotas atstovas. Klientui pasirašius siuntos važtaraštyje yra laikoma, kad siunta yra pristatyta (perduota) tinkamai.

 

5.4. Prekės pristatymo metu, kartu su URMO.LT įgaliotu prekes perduodančiu atstovu, Klientas privalo patikrinti prekes siuntos būklę, prekių kiekį, asortimentą ir kokybę. Pastebėję siuntos pažeidimą, Klientas privalo tai atžymėti siuntos važtaraštyje, bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Klientui pasirašius siuntos važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota tvarkinga, prekės yra jam perduotos tinkamos būklės, prekių kiekio, asortimento, kokybės ir prekių komplektacijos neatitikimų nėra. Prekes priimančiam asmeniui neatlikus šių veiksmų, URMO.LT yra atleidžiama nuo bet kokios atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų, jei tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, kuriuos galima pastebėti prekes apžiūrint jų priėmimo - perdavimo metu.

 

5.5. Jei URMO.LT nurodytą prekių pristatymo dieną prekės Klientui nepristatomos, Klientas nedelsdamas privalo apie tai informuoja URMO.LT. Neatlikęs šios pareigos, Klientas neturi teisės reikšti URMO.LT atitinkamų pretenzijų, kaip ir neturi teisės reikalauti galimų su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu susijusių Kliento nuostolių atlyginimo.

 

5.6. Klientui neatvykus URMO.LT nurodytu laiku atsiimti prekės iš parduotuvės, ji bus saugoma ne ilgiau kaip 2 dienas, o dėl jos naujo atsiėmimo laiko privaloma iš anksto suderinti su URMO.LT administracija. Jeigu Klientas pavėluojate atsiimti prekę ilgiau kaip 30 dienų, URMO.LT el. paštu atsiunčia Klientui įspėjimą apie ketinimą per artimiausias 7 dienas nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį. Klientui nesureagavus į įspėjimą, URMO.LT nutraukia pirkimo-pardavimo sutartį, išskaičiuoja iš Kliento sumokėtų už prekę pinigų jos saugojimo išlaidas, kurios negali viršyti 15 €, ir likusią pinigų sumą grąžina Klientui į jo nurodytą banko sąskaitą.

 

5.7. Pristatymo išlaidos elektroninėje parduotuvėje nurodytą kainą nėra įskaičiuotos, jos yra nurodomos kaip numatyta Taisyklių 4 punkte.

 

 

VI. Prekių garantijos

 

6.1. Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai. Garantinis laikotarpis yra nurodomas Klientui išduodamame garantiniame talone arba jam prilygstamame kitame dokumente.

 

6.2. Prekei, sugedus garantiniu laikotarpiu ir jei gedimas atsirado dėl gamintojo kaltės, remontas atliekamas nemokamai.

 

6.3. Sugedus prekei, dėl garantinio remonto atlikimo Klientas galite kreiptis į URMO.LT arba garantiniame talone nurodytais prekės garantinio remonto aptarnavimo serviso (-ų) adresais.

 

6.4. Pristatant prekes garantiniam remontui, būtina turėti pirkimą įrodantį dokumentą

(pirkimo čekis, sąskaita faktūra, lizingo sutartį) ir prekės garantinį taloną.

 

 

VII. Prekių grąžinimas

 

7.1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Civilinio kodekso normomis.

 

7.2. Jei prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė ir tai nustatė autorizuotas serviso centras, URMO.LT įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, Klientui neprieštaraujant, ją pakeisti analogiška preke, arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

 

7.3. Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota, nenaudota ir nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), originalioje tvarkingoje pakuotėje, pakuotė turėtų būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota. Jeigu prekė ir pakuotė netenkina anksčiau išvardintų sąlygų, ji nėra priimama grąžinimui.

 

7.4. Nepraėjus 14 (keturiolikai) dienų nuo prekės pristatymo, Klientas turite teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai į el. paštą info@urmo.lt. ir nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų išsiųsti prekę Pardavėjui.

 

7.5. Klientas neturite teisės atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, jeigu:

 

      7.5.1. perkami garso ir vaizdo kūriniai ir fonogramos bet kokiose laikmenose, kompiuterinės programos, ir Klientas pažeidė pakuotės apsaugas (atplėšė ar atidarė pakuotę);

 

      7.5.2. prekės, kurios buvo gaminamos ar užsakytos pagal Kliento individualų užsakymą;

 

      7.5.3. Klientas prekę sugadino ar iš esmės pasikeitė prekės išvaizdą (pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę, nevertinami kaip esminiai prekės išvaizdos pakeitimai);

 

      7.5.4. kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

 

7.6. Prekės grąžinamos adresu: URMO.LT, Kęstučio 71, LT-44300 Kaunas

7.7. Pinigai už grąžinamas prekes Pirkėjui pervedami bankiniu pavedimu ne vėliau kaip per 14 dienų.

 

 

VIII. Baigiamosios nuostatos

 

8.1. URMO.LT pasilieka teisę sustabdyti, savo nuožiūra pildyti, keisti šias Taisykles ir kitus su Taisyklėmis susijusius dokumentus, apie tai informuodamas Klientą elektroninėje parduotuvėje. Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, t.y. nuo tos dienos, kai jie yra patalpinami elektroninės parduotuvės sistemoje.

 

8.2. Jeigu Klientas nesutinka su nauja Taisyklių redakcija, daliniais papildymais, pakeitimais, jis turite teisę jų atsisakyti, su sąlyga, kad Klientas tada prarandat teisę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis.

 

8.3. Jei po Taisyklių pakeitimo Klientas ir toliau naudojasi elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis, laikoma, kad Klientas sutinka su nauja Taisyklių redakcija, daliniais pakeitimais ar papildymais.

 

8.4. Visi nesutarimai dėl šių Taisyklių vykdymo sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti per 30 (Trisdešimt) dienų, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

8.5. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt. Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

 

8.6. Šioms taisyklėms taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

 

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai, skirti svetainės funkcionalumui gerinti. Plačiau apie tai galite rasti mūsų privatumo politikoje. Kainos nurodytos su PVM. Prekių likutis sandėlyje ir internetinėje parduotuvėje išimtinais atvejais gali nesutapti. Prekės atspalvis gali skirtis nuo matomo nuotraukoje. Prekės aprašymas yra bendro pobūdžio, jame nebūtinai yra paminėtos visos prekės savybės.